tisdag 23 september 2008

Tisdagstema-Barnsligt

Veckans tisdagtema är barnslig och jag är barnsligt förtjust i denna sortens chokladpraliner. Det var synd att de tog slut så fort, vill ha mer!!!!!!
Så här barnslig kan man se ut när man får följa med mormor på kräftskiva och bli bjuden på snittar till fördrinken, i glas med fot. För att inte prata om att det var jordgubbar i drinken, 2 st. De andra gästerna fick bara 1 jordgubbe i sina drinkar, prata om diskriminering. Men sen å andra sidan så är hon ju ett barn.
Fler bidrag hittar du på Tisdagstema.

7 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Oj, den chokladen har jag aldrig provat. Trodde att jag hade smakat allt som finns på marknaden i chokladväg.Ha det så bra/Lis

Ninnie sa...

Å, så gott! Både chokladen, och det man brukar äta på kräftskivor...

Anonym sa...

Är själv barnsligt förtjust i choklad. Har dock aldrig provat denna sort.

Synnøve. sa...

Det är skönt att vara lite barnslig ibland. Att ha barnasinnet i behåll.
Det är härligt.
Må prova den där chockladen...
kramen synne.

Anonym sa...

Skönt att kunna få vara barnslig

Anonym sa...

Denna choklad har jag inte sett o inte heller smakat då. Men den smakar säger bar underbart!

Kramen

Anonym sa...

Denna choklad har jag inte sett o inte heller smakat då. Men den smakar säket bara underbart!

Kramen