söndag 21 december 2008

Fototriss-Mina små juldetaljer

Denna veckan är fototriss "Mina små juldetaljer" och det var ju inte så svårt tycker jag. Jag har så moderna tomtar att de kör motorcykel, istället för att använda sina renar förmodligen är renarna så gamla och utslitna att de får stanna hemma.

Den här tomten är det inte så många år sedan jag inhandlade, Typiskt amerikansk tomte, men tycker den är fin iallafall.
Till sist en detalj från min julgrupp som jag plitat ihop, med mossa, kulor och stjärnor, men även lite hel kanel som ger en sådan härlig doft. Fler bilder till fototriss hittar du här.


12 kommentarer:

Anonym sa...

Tomten i mitten får min röst

Anonym sa...

Ljuset från din julgrupp blir min favorit!
Jag önskar dig en riktigt God Jul!
Kramis

Anonym sa...

Tuff tomtefar på MC :-)

Anonym sa...

God Jul till er båda!!
Önskar Petra, Thomas, Joel och Elias.

Anonym sa...

Ja min favis vart tomten i mitten.
Kramen

Ursula sa...

bild nr 2 blir det idag...
Härliga helger önskar jag

Anonym sa...

Jag visste väl att tomten inte åkte släde...hur skulle han kunna hinna till alla då :-)..gillar första bilden...god jul

Anonym sa...

Tuff tomte som åker MC!
God jul!

/Caroline

Anonym sa...

Who så många detaljer du fixat.. skulle ta mig till Tisdagstemat.. för du är väl med där oxså, men hamnade här.. Kram o en God Jul på dig

Anonym sa...

GOD JUL - en liten hälsning från V-götland!

Anonym sa...

ÖNSKAR DIG O DIN FAMILJ EN RIKTIG GOD JUL...

JULKRAMEN

Synnøve. sa...

Hohoo.....
Lite sen då, men det går väl bra.
Önskar dig en riktigt god fortsättning på julen min vän.
Hoppas det blir en fridfull helg.
Att koppla av med familj och vänner är det bästa som finns när julen äntligen kommer.

Ha nu den bästa juldagen och fortsättningen.
Juleklems Synne.