onsdag 3 december 2008

Ordlös onsdag

Fler bilder till ordlös onsdag hittar du hos Nejma.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vad i hela friden är det för något?
Ser lite lite småläskigt ut.

Pumita sa...

Är det is?? Läckert!

Anonym sa...

Tror också ätt det är is i någon form. Men fint är det!

Vi har ingen is här, bara slask nu.
kram

Gullvi Fredriksson-Sten sa...

härlig bild på is

Anonym sa...

Oj vad det tog lång tid innan jag såg vad det var. Fint!

Anonym sa...

Skön bild!

Anonym sa...

Härligt bild du fått till, men visst måste det väl vara is...*river mig i huvet o funderar*

Kramen

Unknown sa...

Visst är det is som jag har plåtat.

Anonym sa...

Viket vackert foto. Is kan få de mest fantastiska formationer.

Tack för din kommentar hos mig. Nu måste man verkligen vara noggrann när man bakar saffransbröd, 21:50 för 0,5 gr!

Jag är övertygad om att du gör alldeles utmärkta lussekatter!

Kram Ingrid

Synnøve. sa...

En vacker bild på is.
Kram Synne.