lördag 22 februari 2014

Biltvätt

 Det blev ingen biltvätt i går heller, det var så disigt och kallt. Men jag var ute på en skogsrunda i alla fall, ett måste i stort sett varje dag, om det inte är för bedrövligt väder.
Men idag så tittade solen fram ett tag, så då gjorde jag slag i saken och tog fram vattenslangen. För nu skulle den bara tvättas, stort behov av det. Men när halva bilen var tvättad så kom grannen och störde mig*L*. Så det blev ett avbrott med kaffedrickande och det säger jag ju inte nej till. Tack Barbro o Lars-Göran för att ni ville störa mig. När jag sen sent om sidor skulle fortsätta med biltvättning, så hade solen försvunnit och det var betydligt kallare. Men hur i hela friden får jag bort alla asfaltsprickar som är i lacken, blir så jäkla irriterad på dom kan ju inte gå på med Svinto, fast jag skulle vilja, får nog rådfråga någon vis på det området.

Inga kommentarer: