torsdag 13 mars 2008

Badrum


Veckans http://tisdagstema/ är ju badrum, ja jag har en toalett, men om man kalla det badrum är jag inte säker på, för den är så liten. Inte många kvadratmeter, jag kan använda toalettstolen och tvättstället och jag kan duscha.
Jag kan inte heller utöka den för husets skorsten är precis bakom toalettstolen, och skorstenen vill jag inte vara utan eftersom vi eldar med ved. Där finns golvvärme och det tycker jag om. Jag får försöka leva med den men hade gärna sett att den var lite större.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men med skorstenen så nära måste ni i alla fall få lite värme. Den enda värmekällan vi har är en usel handdukstork - så det gäller att ha raggisarna på varje morgon.
Ha det så bra - själv drar jag till fjälls en vecka. Men jag kommer nog tillbaka - till bloggen också. Vi ses då.
Kram och tack för dina varma ord.

Bloggblad sa...

Hej
Kul att få veta vad en hönsakadorra är! Och tack för besöket på min blogg! Förstår att du också är en barnbarnsfantast.